Chie, English speaking hairdresser and colourlist,
recommended by Australian Harper’s BAZAAR as “Best Hairdresser in Tokyo”
LOVE to make peoples happy with their new Haircut and Haircolour

2011年12月5日月曜日

Lip make up  コスメ リップ


新色のコスメを仕入れたので、今日は少しメイク(リップ)について。
少し前に出た色Rouge Allure Velvet 33マットな質感なのですが、
美しい光沢が新鮮で良いです。
下のリップのコンシーラで少しカバーして、ナチュラルなカラーのペンシルで書いてから
今日はしっかりと塗りました。
I got new colour for make up.
CHANEL Rouge Allure Velvet33 It's new touch and texture like velvet!!
I like this.
Today I use concealer and lip liner for clean line.




こちらの限定色Rouge Allure Laque 707は先日見たら完売してました、
でも下の33番にグロスを塗ってみたら色見が似ていました。
This limited colour Rouge Allure 707 was soled out but it's close if you use
gloss on the velvet 33 .


そして、31番はヌーディーカラーですが、色見と質感が新しくて、とても良いです。
Velvet 31 is a nudy colour, It's very elegant.
if you like beige colour I recommend this number31.



こちらは、去年に出た色なのですが、ふわっとのせると、とても可愛い色です。
This is from last year, it's so pretty to brush soft touch.






OMOTESANDO illimination has started from 2 Dec.
It's so lovely♡

Thank you for every one for this year!!

今年も、表参道のイルミネーションもスタートしました。
お店の帰りにでも、見る事ができるかも、綺麗でした。

もう今年も残すところわずかですね、今年もありがとうございました。

0 件のコメント:

コメントを投稿